МАУ представља нови визуелни идентитет
Решење новог визуелног идентитета Музеја афричке уметности (МАУ) заснива се на једноставној и препознатљивој, сведеној геометријској форми и шари која је веома присутна у уметностима земаља Африке, али се може видети и у дизајнерском решењу прве музејске сталне поставке. У питању је мотив цик-цак линије која симболизује ритам, кретање и ток живота. Истовремено у немирном ритму и континуитету, минималистички, а опет модерна, динамична цик-цак линија повезује прошло и будуће време и позива на активно учешће.
Рефлектујући мисиjу Mузeja и настављајући претходно установљене праксе, новим идентитетом истовремено упућујемо позив нa игру, укључивaњe, учeствoвaњe, као и дијалог, преплет идеја, искустава и сазнања. Из овог мотива изведена је типографија акронима Музеја афричке уметности, уједно и нови препознатљив, лако применљив и памтљив знак сачињен од три слова – МАУ, што је назив који је у широј јавности већ увелико прихваћен и одомаћен.
У кореспонденцији са иницијалном идејом сталне поставке и не нарушавајући њене основне форме у простору и дизајну мобилијара који датирају од самог оснивања музеја, нови визуелни идентитет нас води у даљи развој, охрабрује кретање ка новим графичким и савременим просторним решењима и њиховој примени у годинама које долазе, а у којима је предвиђена комплетна реконструкција и реконцептуализација МАУ.
Идејно решење новог визуелног идентитета МАУ осмислио је графички студио „3 Oranges Design“, усклађујући га са пројектом реконструкције објекта по идеји архитектонског студија „Н-Мартин“, док је разрада и имплементација визуелних елемената остварена са графичким студиом „Браћа Буразери“.
Нови визуелни идентитет МАУ: логотип, боје, могући начини примене